Sunday, September 23, 2012

Shidi Shah

Amaran: Bahaya Minum di Old Town White Coffee

Ini aku nak share satu info yang aku rasa berguna jugak kot untuk semua rakyat Malaysia..bahkan seluruh manusia kat muka bumi ini.. Korang semua mesti kenal kedai makan Old Town White Coffee kan..


gambar kat atas adalah salah satu kedai dia..kalau kat kl ni berlambak2 kedai dia..ape yang bahaya sangat makan kat cini..

 Nak tahu ape ...gambar kat bawah ni la yang bahaya

DIA PUNYA KOPI LA BAYA..

BOLEH MEMBUATKAN SAKIT PERUT NAK BERAK!!!!

JADI MACAM MAMAT KAT ATS NIH..5 HARI 5 MALAM DUK TERAN TAK KUA2..HAHA

siyes weh, setiap kali lepas makan kat old town mesti cari tandas punyer..

sebab makanan dia sedap2 dan harga pn berpatutan  

tu yang best makan kat citu..kenyang pon kenyang..

kepada syarikat old town, ini bukan boikit 
sajer2 jer..heheh..

k..bye..




Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

2 comments

Write comments
kechik
AUTHOR
September 24, 2012 at 5:08 AM delete

terase..cisss!!!..tp sy bkn dok tekan xkua2..xtekan pown kua..haha..

Reply
avatar
shidi shah
AUTHOR
September 24, 2012 at 9:42 PM delete

this post special for you actually...hahah

Reply
avatar