Sunday, October 21, 2012

Shidi Shah

Penghargaan tertinggi dalam hidup: Konvokesyen kat upm lepas 4 tahun belajar degree


Alhamdulillah akhirnya lepas 4 tahun blaja dalam bidang engineering dapat jugak naik pentas terima sebuah sijil ijazah sarjana muda. Walaupun pointer xberapa nak gempak tp bersyukur sangat2 tak perlu extend. yang penting pulak sudah dapat kerja..hehe..

semua orang dalam family ak datang masa konvo.seronok betol bila semua ada. tapi yang xbesnyer konvo ak sesi petang...nak bergambar pn xsempat sangat.sikit jer gambar.


ni budak2 kelas aku. muka2 gembira 






banyak dapat bunga nih..hahah.. dari awek n family n rakan sekolah dlu


my family...


awek gua ni bai..hahaha

dan status aku sekarang adalah application engineer. keje dengan company specialist in Autodesk.
hehe... 
 akhirnya berjaya juga cita2 nak jadi engineer.

terima kasih sangat2 kepada keluarga aku yang banyak menyokong terutama kepada mama ku.

kepada yang masih belajar, teruskan perjuangan anda..jangan sia2kan peluang yanga ada




Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
kechik
AUTHOR
October 21, 2012 at 6:05 AM delete

tahniah shidi shah!..ble pulak nk kawen nih..

Reply
avatar